کافی نت دریا
کافی نت دریا ،نبش چهارراه سبزی فروشان پاساژ الغدیر طبقه بالا.محمد صالحیانی مطلق

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا




 

برگزاری کنکور دکتری مستقل توسط دانشگاه آزاد منتفی شد

با رای دیوان عدالت اداری دستور موقت برگزاری آزمون متمرکز و انتشار دفترچه آزمون تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی منتفی شد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری؛ دستور موقت مبنی بر عدم اجرای بند ۳ مصوبه مورخ ۹۵/۸/۹ شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره تحصیلات تکمیلی در مورد آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و دستور انتشار دفترچه آزمون پذیرش دانشجو سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در اجرای ماده ۴۰ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری منتفی شد.
در پی شکایت دانشگاه آزاد اسلامی دایر بر تقاضای ابطال مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره تحصیلات تکمیلی و تقاضای دستور موقت مبنی بر عدم اجرای مصوبه مذکور نسبت به دانشگاه آزاد اسلامی ، شعبه چهارم دیوان عدالت اداری دستور موقت مبنی بر عدم اجرای بند ۳ مصوبه نسبت به دانشگاه آزاد اسلامی و اجازه انتشار دفترچه آزمون برای دانشگاه مذکور صادر کرده بود بعد از حصول دلایل جدید مبنی بر عدم ضرورت ادامه دستور موقت به تاریخ ۹۵/۹/۲۲ مستنداً بماده ۴۰ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری دستور موقت منتفی شد.
لازم به ذکر است اصل موضوع شکایت در هیات تخصصی مربوط و عند الاقتضاء در هیات عمومی دیوان عدالت اداری رسیدگی و حکم مقتضی صادر خواهد شد.




با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا




 

آغاز ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۶ از اول دی

جزئیات شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۶ اعلام شد و بر این اساس یک آزمون برای پذیرش در دانشگاهها از جمله دانشگاه آزاد در رشته های کارشناسی ارشد برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، تمامی متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۶ در تمامی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و دومین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می توانند از اول دی ماه با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون، در آزمون ثبت نام کنند.
شرایط ثبت‌نام‌:
ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶ از روز چهارشنبه اول دی ماه ۹۵ آغاز و در روز سه شنبه ۷ دی ماه ۹۵ پایان می‌پذیرد. ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.
علاقه مندان به تحصیل در دوره های تحصیلات تکمیلی پس از مطالعه دفترچه راهنما، اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند به عنوان داوطلب مقطع کارشناسی ارشد حداکثر در دو رشته امتحانی (رشته امتحانی اول و رشته امتحانی دوم طبق ضوابط) متقاضی ثبت نام شوند.
اعلام شرایط ثبت نام در رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی
داوطلبانی که تمایل به پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی دارند باید به موارد اعلام شده توجه کنند.
داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام در سایت دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نکرده اند لازم است از تاریخ اول دی ماه ۹۵ منحصراً به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به انجام ثبت‌نام خود اقدام کنند.
داوطلبانی که در سایت دانشگاه آزاد اسلامی ثبت‌نام کرده اند ضرورت دارد مجدداً در زمان اعلام شده در سایت سازمان سنجش نیز ثبت‌نام کنند. بدیهی است هزینه ثبت‌نامی آنان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق دانشگاه مذکور عودت داده می‌شود. 
تذکر مهم: در صورت عدم مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و عدم تکمیل تقاضانامه ثبت‌نامی، از نظر این سازمان این افراد به عنوان داوطلب آزمون دوره های تحصیلات تکمیلی سال ۹۶ تلقی نخواهند شد و امکان شرکت آنان در آزمون مذکور وجود ندارد. و بدیهی است برای پذیرش در رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی نیز نمی‌توانند متقاضی شوند.
تمامی داوطلبانی که براساس توضیحات فوق نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام می‌کنند، لازم است در تاریخ مقرر و براساس اطلاعیه‌های این سازمان نسبت به پرینت کارت و شرکت در آزمون متمرکز ۷ یا ۸ اردیبهشت ماه ۹۶ اقدام کنند.
بدیهی است آزمون مستقلی توسط دانشگاه آزاد اسلامی در این خصوص برگزار نخواهد شد.
نحوه انتخاب رشته و پذیرش داوطلبان به این صورت خواهد بود که کارنامه تمامی داوطلبان آزمون مذکور توسط سازمان سنجش آموزش کشور براساس برنامه زمانی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.
انتخاب رشته مستقل از سوی دانشگاه آزاد بر اساس کارنامه
تمامی داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته باشند می‌توانند برای پذیرش در رشته محل‌های دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به انتخاب رشته در زمان مقرر براساس جدول برنامه‌زمانی مندرج در دفترچه راهنما و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنند.
برای پذیرش در رشته محلهای دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته در زمان مقرر (نیمه دوم خرداد ماه سال ۹۶) از طریق سایت دانشگاه مذکور به صورت مستقل و براساس دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های دانشگاه مذکور صورت خواهد گرفت. 
تذکر: بدیهی است امکان‌انتخاب رشته و پذیرش برای داوطلبان مجاز در هر دو سایت به صورت مجزا امکان‌پذیر خواهد بود.
سایر موارد در خصوص سنجش و پذیرش دانشجو در آزمون دوره های تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۶ در تمامی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی مطابق قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی مصوب ۱۸ اسفند ماه ۹۴ مجلس شورای اسلامی و مصوبات شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی خواهد بود.
داوطلبان باید با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش نسبت به تهیه کارت اعتباری ثبت نام (سریال ۱۲ رقمی) و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام (دفترچه شماره ۱) اقدام کنند.
تهیه فایل عکس اسکن شده داوطلب بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و آماده کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام از دیگر مواردی است که داوطلب باید آماده کند.
با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان و پرداخت مبلغ ۳۳۰ هزار ریال (۳۳ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون یک کدرشته امتحانی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
تبصره: با توجه به اینکه مقرر شده است که در مراحل مختلف فرآیند این آزمون، خدماتی از طریق پیام کوتاه به داوطلبان ارائه شود، داوطلبانی که تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه دارند، با انتخاب گزینه مربوط و پرداخت مبلغ ۵۰۰ تومان (۵ هزار ریال) به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه، می توانند از این خدمات استفاده کنند.
داوطلبانی که علاوه بر رشته‌ انتخابی‌ یا امتحانی‌ اصلی (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شرکت در رشته‌ امتحانی‌ دوم هستند، ضرورت‌ دارد که‌ کدرشته‌ امتحانی دوم را نیز در بند مربوط در تقاضانامه درج ‌کنند.
این دسته از داوطلبان می‌بایست برای رشته امتحانی‌ دوم یک‌ کارت اعتباری دیگر ، به  مبلغ ۳۳۰ هزار ریال (۳۳ هزار تومان) علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری کنند.
داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون کدرشته‌های امتحانی (اصلی و شناور) که علاقه مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، لازم است علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت  مبلغ ۱۰۲ هزار ریال (۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان) دیگر نیز برای دوره‌های مذکور، برای اعلام علاقه مندی اقدام کنند.
تمامی داوطلبانی که در آزمون ثبت‌نام کنند به عنوان داوطلب متقاضی دانشگاه آزاد اسلامی نیز تلقی خواهند شد.
به داوطلبان توصیه می شود که مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل کرده و سپس بر اساس فرم پیش نویس با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعات لازم را بر اساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت نام وارد کنند.
ضمناً داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت نام دقت کنند. بدیهی است در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک داوطلب درصورت پذیرفته شدن در آزمون، قبولی وی (کان لم یکن) تلقی شده و از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.
زمان توزیع کارت اینترنتی و محل آزمون:
بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۶ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار خواهد شد.
داوطلبان لازم است از روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه ۹۶ تا روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۹۶ با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.
محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند ۳۶ تقاضانامه تعیین می شود. لذا مقتضی است داوطلبان با مراجعه به جدول شماره ۲ دفترچه راهنمای ثبت نام و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام اقدام کنند.
برگزاری‌ المپیاد علمی‌- دانشجویی‌ کشور:
داوطلبان علاقه مند می‌توانند همزمان ‌با برگزاری‌ امتحانات‌ آزمون ‌ورودی تحصیلات‌ تکمیلی (دوره‌های ‌کارشناسی ‌ارشد ناپیوسته ‌داخل‌) سال ۱۳۹۶، در اولین ‌مرحله دوره بیست و دوم آزمون المپیاد علمی- دانشجویی‌ کشور بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون شرکت کنند.
توصیه‌های‌ مهم‌:
داوطلبان برای اطلاع از مقررات وظیفه عمومی، شرایط و ضوابط استفاده از سهمیه ایثارگران و همچنین شرایط و ضوابط اتباع خارجی به دفترچه راهنمای شماره ۱ که روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان قرار دارد، ‌مراجعه کنند.
۲- به داوطلبان توصیه می‌شود در انتخاب کدرشته‌های امتحانی (اول و دوم) و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت لازم را داشته باشند. لذا پس از دریافت کدپیگیری ۱۶ رقمی در این خصوص به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۳- فارغ‌التحصیلانی‌ که‌ مقطع‌ کارشناسی‌ ارشد یا دکتری‌ خود را به‌ پایان‌ رسانیده‌اند و از لحاظ نظام وظیفه منعی ندارند، در صورت‌ تمایل‌ به ‌شرکت‌ در رشته‌ دیگری‌ به‌ جز رشته‌ فارغ‌التحصیلی‌، لازم‌ است‌ با توجه به تذکرات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام نسبت‌ به‌ تکمیل‌ تقاضانامه‌ بر اساس‌ مقطع‌ کارشناسی‌ اقدام‌ کنند.
دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر مجاز به شرکت در این آزمون نیستند.

 


 


 


 

 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا




 

اعلام نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا پایان آذر

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا پایان آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود.
تصویر اعلام نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا پایان آذر
به گزارش جام جم آنلاین، حسین توکلی در مصاحبه با فارس گفت: نتایج آزمون استخدامی دانشگاه‌ های علوم پزشکی روز گذشته بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و داوطلبان این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از نتیجه خود مطلع شوند.
وی افزود: نتایج سایر خوشه‌های سومین آزمون استخدامی از جمله آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش نیز تا پایان آذرماه اعلام می‌شود.
شایان ذکر است، آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش همزمان با سومین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی در روز جمعه 21 آبان ماه 95 برگزار شد.

 




 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا




 

سازمان بازرسی و استانداری به "استخدام‌های بی‌ضابطه" در کهگیلویه وبویراحمد ورود پیدا کنند

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد گفت: موضوع استخدام‌های بی‌ضابطه به‌عنوان خواسته اصلی مردم کهگیلویه وبویراحمد از سوی سازمان بازرسی و مسئولان استانداری بررسی شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام صفدر پناهی ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت مراسم 9 دی، با تاکید براینکه روز 9 دی ماه روز بصیرت افزایی است، اظهار داشت: عده‌ای بعد از گذشت 7 سال از آن فاجعه در سال 88 هنوز مواضع خود را در این باره مشخص نکردند و انتظار می‌رود سخنرانان 9 دی ماه این روز را به خوبی برای مردم تبیین کنند.
پناهی با اشاره به موضوع حقوق‌های نجومی، عنوان کرد: با توجه به اینکه حقوق‌های نجومی ارتباط مستقیمی با بیت‌المال دارد و یک خواسته و مطالبه عمومی است می‌طلبد دولت در این مسئله ورود پیدا کند اما به ‌گفته سخنگوی قوه قضاییه تاکنون دولت در این رابطه پیگیری انجام نداده است.
وی با اشاره به مشکلاتی در استان درباره قراردادهای دولتی، تصریح کرد: عده‌ای این مشکلات را به دولت قبل نسبت می‌دهند و دولت قبل را بهانه می‌کنند که انتظار می‌رود اگر دولت قبل مشکلاتی داشته، دولت جدید و مسئولان باید برای حل این مشکلات اقدام کنند.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه این استان دارای بیش‌ترین آمار بیکاری است، عنوان کرد: سه سال گذشته اسامی از استخدام‌های بی‌ضابطه در استان را در دست داشتیم ولی متاسفانه رسانه‌ها ورود به این مسئله نداشتند.
وی با بیان اینکه پیگیری و برخورد با استخدام‌های بی‌ضابطه خواسته مردمی است، اظهار داشت: مردم می‌خواهند بدانند دستگاه‌های نظارتی استان، استاندار و معاونان استاندار پیرامون مشکلات و این استخدام‌های بی‌قاعده چه واکنشی نشان می‌دهند. 




با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا





استخدام‌های بی‌ضابطه در استان کهگیلویه وبویراحمد را پیگیری می‌کنیم

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به ورود بازرسی به مسئله استخدام‌های بی‌ضابطه در استان، گفت: استخدام‌های بی‌ضابطه در این استان را پیگیری می‌کنیم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، فتاح محمدی ظهر امروز  در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی با بیان اینکه ایام الله یک نماد است و نمود آن تجلی اقتدار و وحدت ملی است، اظهار داشت: مهم‌ترین مبنا استراتژی امر به وحدت و نهی از تفرقه است و اینکه اصل دشمن‌شناسی باید مد نظر باشد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد به پیام حادثه 9 دی ماه اشاره کرد و گفت: اولین پیام این روز پیام انسجام و وحدت ملی در کشور و دومین پیام آن بصیرت‌افزایی بسیار خوبی بود که برای مردم و ملت ما به همراه داشت و دشمن‌شناسی خوبی شکل گرفت.
وی با تاکید بر اینکه باید زمینه وحدت و انسجام نظام را بیش از گذشته ایجاد کرد، تصریح کرد: شناخت آسیب‌ها و تهدیدات در کشور وظیفه هر یک از مسئولان نظام است  و به طور قطع این آسیب ها باید با حساسیت بیشتری رصد شوند و در راستای مصونیت‌زایی جامعه اقدام کرد.
محمدی با تاکید بر قدرت مندی نظام در حل مشکلات جامعه، بیان کرد: نباید شیوه بیان مشکلات و آسیب‌های جامعه سبب تشویش اذهان عمومی و بی‌اعتمادی در بین مردم شود بلکه دلسوزان نظام باید با ادبیاتی دلسوزانه و تذکرات به موقع در راستای رفع مشکلات تلاش کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بحث حقوق‌های نجومی مربوط به یک بازه زمانی خاص نیست، اظهار داشت: بعضی از این فیش‌های حقوقی مبنای قانونی داشتند و هر کدام که خارج از چارچوب قانونی پرداخت شدند باید به شدت با آنها برخورد شود.
وی با تاکید بر اینکه حساسیت حزبی و جناحی هیچ تاثیری در پیشرفت نظام نخواهد داشت، عنوان کرد: هر کدام از ائمه جمعه و جماعت و هر کسی در هر نقطه از استان نقطه نظری داشته باشند انتقال می‌دهیم و حق مردم است بدانند این حقوق‌ها به چه میزان و متعلق به چه کسانی بوده است.
محمدی در خصوص توهین به دختر دانشجو در روز 16 آذر گفت: این موضوع را به جد پیگیری کردیم و کار بسیار بدی است که چادر و حجاب کسی خدشه‌دار شود و یک دختر دیگر به صورت غیرعمدی سبب این کار شده که باید دانشگاه نیز برای رفع این اختلافات در یک محیط علمی تلاش کند.
معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه نباید این موضوع به گونه‌ای طرح شود که عده‌ای طرفدار دین و عده‌ای ضد دین هستند، افزود: همه ما حاضریم جان خود را فدای انقلاب، رهبری، نظام و کشور کنیم و اگر جایی مشکلی است با وحدت و انسجام رفع شود و روحانیت باید هر جایی نیاز به اصلاح بود و مشکلی وجود داشت تذکر دهند.
محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استخدام‌های بی‌ضابطه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازرسی استانداری به این موضوع ورود کرده ما استخدام نداریم جر دو سه مورد اما تعدادی از دستگاه‌ها نیروهایی در قالب شرکتی به کار گرفتند اما باورم این است که در شهرداری که یک موسسه خصوصی غیر دولتی است اگر یک رفتگر می‌خواهد جذب کنند باید آگاهی بزنند و براساس ضوابط نیرو به کار بگیرند.
وی تصریح کرد: در برخی از دستگاه‌ها نیروهایی به کار گرفته شدند در قالب شرکتی، پیمانی و ساعتی که این موضوع در جلسه شورای معاونین با حضور استاندار مطرح شود برخی‌ها را خودمان رصد کردیم و قرار شد حوزه اقتصادی ما که متولی ایجاد اشتغال و جذب است، آخرین وضعیت استخدام‌ها در سه سال اخیر را از همه دستگاه‌ها بگیرند و در اختیار استاندار قرار دهند.




 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

موسسه علمی پژوهشی شریف پژوهان برای انجام پروژه های دانشجویی از فارغ التحصیلان دانشگاه های سراسری در تمامی رشته های تحصیلی در مقاطع ارشد و مخصوصا دکترا در سراسر کشور استخدام می نماید.

عنوان شغلیشرایط احراز
 پژوهشگر فارغ التحصیل کارشناسی ارشد از یکی از دانشگاه های دولتی و یا دانشجو و یا فارغ التحصیل دکتری در کلیه رشته ها و از سراسر کشور به خصوص در رشته های:
  • دکتری عمران مدیریت ساخت
  • دکتری عمران سازه
  • دکتری مهندسی نساجی
  • دکتری صنایع
  • دکتری معماری
  • دکتری و کارشناس ارشد طراحی صنعتی
  • دکتری کامپیوتر (نرم افزار، هوش مصنوعی)
  • مهندسی پزشکی
  • زبان انگلیسی تمامی گرایش ها
  • توریسم و گردشگری
  • و دیگر رشته ها در تمامی گرایش ها در مقطع ارشد و دکترا

از تمامی پژوهشگران محترم خواهشمندیم اطلاعات تحصیلی خود را از طریق لینک زیر تکمیل نمایند و یا رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

ثبت نام در لینک زیر

ثبت نام

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

آگهی جذب نیروی انسانی در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در نظر دارد به منظور تأمین نیروی انسانی متعهد ، کارامد و شایسته مورد نیاز خود از بین داوطلبان واجد شرایط در رشته های کارشناسی پرستاری (مرد و زن) ، کمک بهیاری (زن با مدرک دیپلم دبیرستان) وبهداشت خانواده (زن ) ،در قالب نیروهای پیمانکاری خدمات بهداشتی ودرمانی اقدام به برگزاری آزمون باشرایط زیر را نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران شرایط به شرح زیر است:

شرایط عمومی :

-تابعیت نظام جمهوری اسلامی و متعهد به قانون اساسی

-حداقل معدل 14 (برای کارشناسان پرستاری معدل کل کارشناسی پرستاری وبرای رشته های کمک بهیاری وبهداشت خانواده معدل کل دیپلم دبیرستان ملاک میباشد )

-حداکثر سن جهت کارشناسان پرستاری بدون محاسبه سوابق معتبر ومرتبط با رشته تحصیلی 30 سال میباشد (لغایت مورخ 11/10/95 )

-حداکثر سن با احتساب سقف دو سال سوابق معتبر ومرتبط با رشته تحصیلی (صرفا" جهت کارشناسان پرستاری )در صورت ارائه گواهی پرداخت حق بیمه مدت یاد شده 32 سال میباشد .

-حداکثر سن جهت کمک بهیاران وکاردانی بهداشت خانواده ،30 سال می باشد (لغایت مورخ 11/10/95 )

-دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم( غیر پزشکی ) برای آقایان

-مدت خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن اضافه نخواهد شد .

-گذراندن دوره خدمت مشمولان قانون خدمت پیراپزشکان (طرح اجباری )

-مدت طرح خدمت پیراپزشکان بعنوان سابقه کار معتبر محاسبه نخواهد شد .

-عدم سوء پیشینه واعتیاد به دخانیات ومواد مخدر

-سلامت کامل جسمی و روانی به تأیید مرکز سلامت کار بهداشت ودرمان صنعت نفت گچساران

-عدم تعهد استخدامی وپیمانی به سایر ادارات وسازمانهای دولتی

-بومی وصرفا" ساکن شهرستان گچساران در کلیه رشته ها (به استثناءکارشناسان پرستاری مرد بومی وساکن شهرستان واستان)

 مدارک مورد نیاز :

-یک قطعه عکس 4×3 تمام رخ (پشت نویسی شده )

-تصویر آخرین مدرک تحصیلی (جهت رشته پرستاری مدرک کارشناسی ،رشته کمک بهیاری گواهی کمک بهیاری ودیپلم دبیرستان ،رشته بهداشت خانواده مدرک کاردانی دانشگاهی ودیپلم دبیرستان )

-تصویر صفحات شناسنامه

-تصویر کارت ملی

-تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (غیر پزشکی ) برای آقایان

- تصویر گواهی پایان طرح خدمت پیراپزشکان (جهت رشته پرستاری)

-گواهی سابقه کار معتبر ومرتبط ومشمول پرداخت حق بیمه در ایام (جهت رشته پرستاری)

مواد آزمون :

-مواد آزمون کتبی در رشته پرستاری (زبان تخصصی ،دروس تخصصی وکامیپوتر )ودر رشته های کمک بهیاری وبهداشت خانواده ( دروس کمک بهیاری وکامپیوتر )

نحوه ومهلت ثبت نام :

-متقاضیان واجد شرایط میتوانند جهت ثبت نام وارائه مدارک تا پایان وقت اداری مورخ 11/10/95 به دفتر خدمات پشتیبانی بهداشت ودرمان صنعت نفت گچساران اقدام نمایند.

زمان ومحل برگزاری آزمون :

-توزیع کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ های 13/10/95 لغایت 15/10/95 از ساعت 9 صبح الی 15 بعدازظهر در محل واحد فناوری اطلاعات بیمارستان بعثت صنعت نفت میباشد .

-تاریخ برگزاری آزمون مورخ 16/10/95 ساعت 9 صبح

-محل برگزاری آزمون متعاقبا" در کارت ورود به جلسه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید .

تذکر : در صورت احراز هر گونه مغایرت اطلاعات ارائه شده (بویژه شهرستان محل سکونت )از سوی متقاضیان با بندهای مندرج در آگهی جذب نیروی انسانی در هر زمان ،بهداشت ودرمان صنعت نفت  مجاز است نسبت به جلوگیری از ادامه فرآیند کاری اقدام نماید .

                                                              روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت گچساران         

 
 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 

 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

      1- کلیه دانشگاهیان اعم ازاساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه ها می توانند درثبت نام عتبات دانشگاهیان شرکت نمایند.

      2- کلیه دانشگاهیان می توانند به صورت فردی ویا در صورت تمایل تا دو نفر همراه : شامل همسر و دو فرزند را نیز به همراه خود ثبت نام نمایند. دراین دوره نیز، دختران دانشجو می توانند به صورت فردی و مجردی ثبت نام نمایند.

      توجه: اعزام دانشگاهیان  به همراه پدر و مادر به هیچ عنوان مقدور نمی باشد .

      3- ثبت نام از تاريخ 1395/09/21 آغاز و تا تاريخ 1395/10/01 ادامه خواهد داشت.و قرعه كشي در تاريخ 1395/10/04 توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان انجام خواهد شد و نتيجه از طريق همین سایت و پیام کوتاه به اطلاع برگزيدگان خواهد رسيد .

            تذکر- باتوجه به اینکه تعدادی از دانشگاهیان اقدام به بستن پیامک های تبلیغاتی نموده اند ملاک اطلاع رسانی به دانشگاهیان محترم پیامک نبوده و از کلیه ثبت نام کنندگان درخواست می شود پس از تاریخ قرعه کشی به همین سایت مراجعه کرده و از نتیجه قرعه کشی مطلع شوند .

      4- هر فرد می تواند در هنگام ثبت نام تاریخ سفر خود با دو اولویت را انتخاب نماید. و درمرحله قرعه کشی برای هر تاریخ، قرعه کشی مجزا صورت خواهد پذیرفت .

      5- آژانس اعزام كننده از استان محل تحصیل و یا تدریس خواهد بود. تعیین کاروان و تاریخ اعزام، توسط شخص زائر خواهد بود و امکان جابه جائی درمراحل بعدی وجود نخواهد داشت .

      6- افرادی که اولویت اعزام خود را در کاروان های مناسبتی مثل ایام تعطیلات نوروز(24اسفند لغایت 7 فروردین)، انتخاب نمایند توجه فرمایند که هزینه سفر در این ایام بنا بر تصمیم سازمان حج و زیارت؛ حدود 15 درصد افزایش خواهد داشت. همچنین با توجه به ثبت نام بیشترمتقاضیان در این کاروان ها، امکان پذیرفته شدن در قرعه کشی کمتر خواهد بود.پیشنهاد می شود برای بالا بردن شانس پذیرفته شدن در قرعه کشی تاریخ های غیر مناسبتی را انتخاب فرمائید.

      7- اعزام دانشگاهیان با توجه به دوری و نزدیکی استان ها به مرز؛به صورت زمینی و یا هوایی صورت می گیرد و در برخی استان های بزرگتر هر دو نوع اعزام موجود است .

      8- هزینه کاروان های عتبات دانشگاهیان در هنگام ثبت نام و انتخاب تاریخ مشخص می باشد. به طور میانگین هزینه کاروان های هوایی 1/700/000 تومان و زمینی 1/200/000 تومان خواهد بود، که با توجه به دوری و نزدیکی به مرز نرخ هراستان متفاوت می باشد. درجه کاروانهای در نظر گرفته شده برای دانشگاهیان در اعزام های هوایی درجه A و در اعزام های زمینی درجه C می باشد.   

توجه: قیمت کاروان های دانشجویی در مقایسه با کاروان های عادی سازمان حج و زیارت (در مقایسه کاروان های هم درجه و هم ردیف آن) حدود 20 تا 40 هزار تومان ارزانتر می باشد.

       9- اعزام عتبات دانشگاهیان در این دوره ازتاریخ 1395/11/01 آغاز و تا 1396/02/01 ادامه خواهد داشت .

      10- بامساعدت بانک ملت، مبلغ 15میلیون ریال برای کاروان های هوایی و مبلغ 10 میلیون ریال  برای کاروان های زمینی وام قرض الحسنه با باز پرداخت 18 ماهه به هر متقاضی و یک نفر همراه تعلق خواهد گرفت(دستورالعمل وچگونگی دریافت تسهیلات پس از مشخص شدن پذیرفته شدگان در قرعه کشی اعلام خواهد شد)

      11- متقاضي دانشجو مي‌بايست در سال تحصيلي 95 مشغول به تحصيل باشد و برای اساتید و كارمندان محترم، داشتن شماره حکم کارگزینی الزامی است .

      12- افرادی که قبلاً با کاروان‌های عمره یا عتبات دانشجويی (دانشگاهیان) مشرف شده‌اند منعی برای ثبت نام و تشرف در قالب کاروان‌های عتبات دانشگاهیان را نخواهند داشت .

 

      13- قبل از ثبت نام همراهان با ایشان مشورت کرده و پس از اطمینان از تمایل آنها برای سفرثبت نام نمایید .در ضمن وارد کردن کد ملی حقیقی و منطبق با ثبت احوال اجباری می باشد.

      14- با توجه به حجم تقاضا و درخواست اعزام از شهر کاشان، متقاضیان این شهر می توانند در گزینه انتخاب استان ،کاشان را انتخاب و از اعزام با کاروانهای دانشگاهی این شهر بهره مند گردند.

      15- بازه زمانی تشرف: دختران مجرد از اول بهمن لغایت 14 اسفند پسران مجرد از 15 اسفند لغایت اول اردیبهشت متاهلین و اساتید از اول بهمن لغایت اول اردیبهشت

      16- ازجمله مزایای عتبات دانشجویی یکدست بودن کاروان به دلیل دانشگاهی بودن اعضاء کاروان، برنامه های فرهنگی ویژه برای دانشگاهیان در سفر، تسهیلات بانکی، وهمچنین سهولت اخذ مجوز خروج از کشور مشمولین می باشد که نیازی به مراجعه خود شخص به نظام وظیفه و گذاشتن وثیقه و سایر موارد نیست و این کار توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان صورت می گیرد .

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

شرکت فرانسوز یزد فعال در زمینه صنعت نسوز واقع در شهر یزد، جهت توسعه و تکمیل نیروی انسانی کارخانه تولیدی خود در شهر یزد از افراد متقاضی کار از استان های یزد، فارس، البرز، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، خوزستان، خراسان جنوبی، کرمانشاه، گلستان  از طریق مصاحبه برای مشاغل زیر با فراهم کردن امکانات استقرار و سکونت در محل کارخانه یزد (مناسب برای افراد مجرد) دعوت به همکاری می‌نماید.

ردیفعنوان شغلیشرایط احرازمحل خدمت
۱ مسئول منابع انسانی و کارگزینی
  • داشتن حداقل مدرک لیسانس
  • سختکوش، متعهد
  • سن زیر ۳۵ سال
  • داشتن حداقل یک تا دو سال تجربه کاری مرتبط و موثر در شرکت‌های خصوصی
یزد
۲ کارشناس تامین
  • داشتن حداقل مدرک لیسانس
  • سختکوش، متعهد
  • سن زیر ۳۵ سال
  • داشتن حداقل یک تا دو سال تجربه کاری مرتبط و موثر در شرکت‌های خصوصی
یزد
۳ حسابدار
  • داشتن حداقل مدرک لیسانس
  • سختکوش، متعهد
  • سن زیر ۳۵ سال
  • داشتن حداقل یک تا دو سال تجربه کاری مرتبط و موثر در شرکت‌های خصوصی
یزد
دارای امکانات استقرار و سکونت در محل کارخانه یزد (مناسب برای افراد مجرد)

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

«سازمان انرژی اتمی» در مقاطع ارشد و دکتری امریه جذب می کند

«سازمان انرژی اتمی» کشورمان جهت تأمین بخشی از نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود در مقاطع ارشد و دکتری برای گذراندن دوره خدمت امریه در آن سازمان، نیرو جذب می کند.
به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان انرژی اتمی ایران در نظر دارد جهت تأمین بخشی از نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود از بین فارغ التحصیلان رشته ­های ذیل در مقاطع تحصیلی دکتری و کارشناسی ارشد که مایل به گذراندن دوره خدمت نظام وظیفه در سازمان می­ باشند به صورت امریه جذب کند.
متقاضیان واجد شرایط می­ توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم تقاضا به پایگاه اینترنتی سازمان انرژی اتمی ایران آدرس www.aeoi.org.ir قسمت بخش ­های سازمان، معاونت توسعه مدیریت و منابع مراجعه کنند.
رشته­ های تحصیلی مورد نیاز:
مهندسی ­مکانیک، مهندسی برق، مهندسی هسته ­ای، مهندسی مواد، مهندسی­ عمران- مهندسی ­صنایع، بهداشت حرفه ای، مهندسی ایمنی صنعتی، شیمی زمین شناسی، مهندسی معدن، حقوق، زبان انگلیسی، علوم کامپیوتری، فناوری اطلاعات و ارتباطات.
 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

غیرقانونی بودن سایت صدور کارت دانشجویی بین المللی

سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور با ابلاغ بخشنامه ای سایت صدور کارت دانشجویی بین المللی به نشانی aiic.ir را غیرقانونی دانست و از دانشجویان خواست که از ثبت نام و پرداخت هزینه در این سایت جدا خودداری کنند.

در بخشنامه سازمان مرکزی آمده است که:

“بنا به اطلاعات دریافتی سایتی با آدرس aiic.ir در حال ثبت نام از دانشجویان دانشگاه پیام نور جهت صدور کارت دانشجویی بین الملل می باشد. لذا با توجه به ارسال پیامک برای دانشجویان جدیدالورود جهت ثبت نام و دریافت کارت توسط این سایت و با عنایت به غیرقانونی بودن سایت مذکور مقتضی است در اسرع وقت دستور اطلاع رسانی لازم جهت جلوگیری از هرگونه پرداخت هزینه و ثبت نام در سایت مذکور را صادر فرمایید.”

بخشنامه در زیر

 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان جهت مشاغل اپراتوری و کارشناسی سال ۱۳۹۵

شرکت فولاد مبارکه اصفهان در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود، تعداد ۳۹۰ نفر از واجدین شرایط مرد را بر اساس جداول پیوست از طریق برگزاری آزمون کتبی (دانشی)، آزمون مهارت (برای مشاغل اپراتوری)، کانون ارزیابی شایستگی(برای مشاغل کارشناسی)، طب صنعتی(جهت سنجش سلامت و توانایی جسمی و روحی) و گزینش، به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی جذب نماید.

شرایط عمومی

  • تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
  • تدین به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
  • نداشتن سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد
  • عدم سوء مصرف مواد اعتیادآور به تأیید مراجع ذیصلاح
  • داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم غیر پزشکی (دارا بودن معافیت دائم پزشکی در مشاغل کارشناسی بلامانع می باشد)
  • داشتن حداقل ۱۸ سال تمام شمسی تا روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۱۰/۰۱
  • داشتن سلامتی و توانایی کامل جسمی و روحی جهت انجام فعالیت‌های شغلی طبق تأیید مرکز بهداشت حرفه‌ای شرکت فولاد مبارکه
  • تایید پذیرفته شدگان توسط هسته گزینش شرکت فولاد مبارکه
ردیفرده شغلیمقطع تحصیلیحداقل معدل کلحداکثر سنحداکثر سابقه کار مرتبط

قابل قبول در شرکتهای

شرکتهای پیمانکار در محدوده فولاد مبارکه

شریط بومی بودن
۱ اپراتوری دیپلم ۱۳ ۲۵ سال  ۳ سال صرفا بومی استانهای اصفهان و چهار محال بختیاری
۲ کارشناسی لیسانس ۱۴ ۳۰ سال ۳ سال

توضیح مهم: افراد دارای مدرک بالاتر (به شرط دارا بودن و ارائه مدرک تحصیلی منطبق با شرایط اطلاعیه) می توانند در مقطع پایین تر شرکت نمایند، لیکن می بایست از ارائه مدارک با مقاطع بالاتر خودداری نمایند. لذا امکان تغییر ردیف یا رده شغلی در طول فرآیند جذب و در طول اشتغال (با درخواست شخصی) حداقل تا ۷ سال امکان پذیر نمی باشد و در این خصوص تعهد محضری اخذ خواهد شد.

جهت مشاهده جزئیات بیشتر خبر به ادامه مطلب مراجعه نمایید .



ادامه مطلب ...

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

توضیحات آگهی استخدامی:

در راستای تجمیع و بهینه سازی فرآیند استخدام سازمان ها و دستگاه های وابسته به موسسه بین المللی صلح، با استعانت از درگاه حق تعالی، آزمون استخدامی متمرکز موسسه بین المللی صلح، تحت عنوان آزمون استخدامی دی ماه ۱۳۹۵ در تاریخ ۰۳ / ۱۰ /۱۳۹۵ برگزار می شود.

شهرهای مجاز در ثبت نام استخدامی : ثبت نام استخدامی در شهرهای تهران- مشهد- اصفهان- تبریز- کرج- شیراز- اهواز- ارومیه- قم- کرمانشاه- زاهدان- رشت- کرمان- همدان- اراک- یزد- اردبیل- بندر عباس- قزوین- زنجان خرم‌آباد- سنندج- گرگان- ساری- بجنورد- بوشهر- بیرجند- ایلام- شهرکرد- سمنان- یاسوج- و همچنین کلیه شهرستان های استان های تهران، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، فارس، اصفهان، گیلان، مازندران، سمنان و خراسان رضوی خواهد بود.

شرایط عمومی استخدام:

– داشتن تابعیت ایران

– تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی

– التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

– انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی (ویژه آقایان)

– عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

– نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

– داوطلبان نباید از جمله افرادی باشند که به موجب آراء مراجع قضائی و ذیصلاح، از خدمات دولتی و فعالیت های اجتماعی و اقتصادی منع شده باشند .

– داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند.

– داوطلبان استخدام نباید در زمان ثبت نام از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی دستگاه های اجرایی و یا بازخرید خدمت آنها باشند .

 

مشاهده جزئیات بیشتر خبر به ادامه مطلب مراجعه نمایید



ادامه مطلب ...

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 

کسبه نیز می توانند برای پرداخت وامهای ازداوج به عنوان ضامن پذیرفته شوند

 

 
الزامی برای ضامن کارمند وام ازدواج وجود ندارد

مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسبه نیز می توانند برای پرداخت وامهای ازداوج به عنوان ضامن پذیرفته شوند و در این راستا از اعتبار مناسبی برخوردار هستند.

ابراهیم کشاورز در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های اقتصادی و بانکهای استان افزود: هیچ الزامی وجود ندارد که ضامن وام ازدواج حتما کارمند باشد.

وی بیان کرد: کسبه از اعتبارسنجی مناسبی برای ضمانت برخوردارهستند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بانکها یکی از مهمترین مشکلات خود در راستای پرداخت وام ازداوج را نداشتن ضامن عنوان می کنند که این امر نیازمند تسهیل شرایط ضمانت توسط بانکها است.

کشاورز تصریح کرد: در راستای تسهیل ضمانت و پرداخت وام ازدواج بانک‌ها باید شرایط دریافت وام را ساده‌تر کنند.

وی ادامه داد: در این راستا افرادی که حقوق بالایی دارند می توانند ضمانت دو نفر را به عهده بگیرند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: مشکلات سامانه اینترنتی ثبت نام وام نیز باید در استان مرتفع شود.

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود مدرن ترين نرم افزار،موبايل،��ايانه،بازي،كل يپ و.... و آدرس salehie.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.