کافی نت دریا
کافی نت دریا ،نبش چهارراه سبزی فروشان پاساژ الغدیر طبقه بالا.محمد صالحیانی مطلق

 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 پیامدهای بحرانی استخدام ۱۲۱ هزار معلم حق التدریس در آموزش و پرورش

 رییس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش، استخدام معلمان حق‌التدریس در این وزارتخانه را بحران و یک معضل بزرگ توصیف کرد و گفت: اگر طرح استخدام معلمان حق‌التدریس اجرایی شود، از آنجا که حدود ۹۳ درصد معلمانِ حق‌التدریس را خانم‌ها تشکیل می‌دهند تا ۵ سال حداقل جذب داوطلب دختر در مراکز تربیت معلم متوقف و صفر خواهد شد.
اسفندیار چهاربند؛ رییس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره تصویب کلیات طرح استخدام معلمان حق التدریس در مجلس و در پاسخ به این سوال که در مجموع تعداد این معلمان چقدر است و چه تعداد در مناطق دورافتاده و محروم و چه تعداد در مراکز استانها هستند، اظهار داشت: معلمان حق التدریس عمدتا در شهرها و مراکز استان ها مشغول به فعالیت اند و در مناطق محروم و دورافتاده که نیاز ما هستند، حضور ندارند. بنابراین باید در زمان بررسی جزییات طرح استخدام این معلمان در مجلس، به این موضوع توجه ویژه ای شود.
۸۰ درصد معلمان حق التدریس با نیاز آموزش و پرورش سنخیت ندارند
رییس مرکز برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش با اعلام این آمار که ۸۰ درصد معلمان حق التدریس به لحاظ منطقه جغرافیایی، دوره تحصیلی و جنسیت با نیاز آموزش و پرورش تناسبی ندارند، افزود: بنابراین با شرایط موجود، باید به ابعاد و پیامدهای این موضوع توجه شود؛ در غیر این صورت استخدام این معلمان به بحران و معضل بزرگ و بلند مدتی منجر خواهد شد.
چهاربند ادامه داد:  آمار معلمان حق التدریس براساس آنچه در متن طرح آمده، حدود ۱۲۱ هزار نفر است که با توجه به عدم تناسب این نیروها با نیاز آموزش و پرورش ابعاد مساله را پیچیده تر و معضلات و پیامدها را برای ما وخیم تر می کند.
۹۳ درصد معلمانِ حق التدریس خانم هستند/ به نیروی مرد نیاز داریم
وی با بیان این مطلب که ۹۲-۹۳ درصد معلمانِ حق التدریس را خانم ها تشکیل می دهند، تصریح کرد: تقریبا ۵۵ تا ۶۰ درصد نیروهای مورد نیاز آموزش و پرورش مرد هستند و اساسا این نیروها برای آموزش و پرورش جذب نشده بودند، بلکه برای ماموریت دیگر جذب شده بودند و حالا با روشی کاملا غیرکارشناسی به آموزش و پرورش تحمیل می شوند.
احتمال تعطیلی ۳۵ پردیس دانشگاه فرهنگیان/توقف جذب داوطلبان دختر تا ۵ سال
رییس مرکز برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: اگر طرح استخدام معلمان حق التدریس با کمیتِ مشابه عددی که ذکر کردم، بخواهد اجرایی شود، به این معناست که تا ۵ سال حداقل جذب داوطلب دختر در مراکز تربیت معلم متوقف و صفر خواهد شد و این در واقع یک پدیده اجتماعی نامطلوب است که ما از امسال به داوطلبان بگوییم که حق و امید شرکت در آزمون را ندارید. علاوه بر این موارد، چیزی حدود ۳۵ پردیس دانشگاه فرهنگیان که دختر در آنها تحصیل می کنند، تعطیل خواهد شد.
آمار معلمان حق التدریس به تفکیک
چهاربند با اعلام اینکه از میان مجموع معلمان حق التدریس در سراسر کشور، ۴۲ هزار مربی پیش دبستانی، ۶۰ هزار نفر نیروی نهضت سوادآموزی و حدود ۱۸ هزار نفر خرید خدمات آموزشی هستند، خاطرنشان کرد: بارها در کمیسیون‌ آموزش ما توضیحات خود را ارائه کردیم و به همین دلیل طرح رای نیارود؛ تصویب این طرح تبعات و پیامدهای بسیار سنگینی به همراه خواهد داشت و دقت نظر بیشتری را به فراخور می خواهد تا آموزش و پرورش را درگیر یک معضل بلند مدت نکند./

 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 مجوز بکارگیری 3 هزار کمک پرستار در بیمارستان های دولتی صادر شد

 مدیر کل منابع انسانی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی به ایرنا گفت: مجوز جذب و بکارگیری حدود سه هزار کمک پرستار در بیمارستان های دولتی برای تعدادی از دانشگاه های علوم پزشکی صادر شد.
ه گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،احمد ماهی، افزود: کمک پرستار رده جدید خدمتی است که پس از یکسال آموزش در بیماستان ها بکار گیری می شوند. این رده جدید خدمتی شرح وظایف تعریف شده ای دارد که شامل مراقبت های اولیه از بیماران است و با شرح وظایف پرستاران و کادر خدماتی متفاوت است.
وی در پاسخ به این پرسش که نحوه جذب و بکارگیری حدود 10 هزار کمک پرستار آموزش دیده در بیمارستان ها چگونه انجام می شود، توضیح داد: از این تعداد کمک پرستار آموزش دیده یکساله با توجه به درخواست و اعلام نیاز تعدادی از دانشگاه های علوم پزشکی مانند دانشگاه همدان،کردستان و دانشگاه علوم بهزیستی برای جذب و بکارگیری حدود سه هزار نفر مجوز صادر شده و با بررسی درخواست بقیه دستگاه ها به مرور مجوز جذب و بکارگیری این نیروها برای سایر دانشگاه های علوم پزشکی نیز صادر می شود.
ماهی افزود: جذب و بکارگیری این نیروها به صورت شرکتی و عمدتا از طریق موسسه کارآفرینان آواسلامت - وابسته به هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت - انجام می شود و از این نیروها خرید خدمت می شود.
آموزش یکساله نیروهای کمک پرستار از حدود سال 94 با ابلاغیه وزارت بهداشت آغاز شد. محمد میرزابیگی، معاون پرستاری وزارت بهداشت در زمان شروع این دوره آموزشی گفته بود: کمک پرستاری یک دوره دانشگاهی نیست بلکه یک دوره مهارتی است که 33 شرح وظیفه برای آن تعریف شده است.
به گفته وی این وظایف جزو مراقبت‌های اولیه برای بیماران است که در حال حاضر توسط پرستاران فارغ‌التحصیل دانشگاهی و گاهی همراهان بیماران انجام می‌شود و با تربیت این گروه (کمک پرستاران) لزومی به انجام این وظایف توسط پرستاران آموزش دیده دانشگاهی نیست.
معاون وزیر بهداشت گفته است: کمک پرستاران دارای مدرک دیپلم هستند و در یک دوره یکساله غیردانشگاهی آموزش می بینند.
به گفته وی: با توجه به اینکه اکنون دوره بهیاری و کمک بهیاری نداریم و بهیاران و کمک بهیاران که در گذشته وجود داشته اند، اکنون بازنشسته شده و از تیم بهداشتی -درمانی رفته اند و با توجه به نیاز بیماران به خدمات اولیه مراقبتی دوره آموزش یکساله کمک پرستار مهارتی را در دستور کار قرار دادیم.
امروز-شنبه- حدود 20 نفر از افرادی که دوره یکساله کمک پرستاری را آموزش دیده اند، مقابل وزارت بهداشت تجمع کردند.
به گفته یکی از افراد، آنان نسبت به تاخیر در بکارگیری و «استخدام» در بیمارستان های دولتی و نبود امکان فعالیت و اشتغال در بیمارستان های خصوصی گلایه دارند.
وی گفت: برخی از افرادی که دوره یکساله کمک پرستاری را دیده اند، مدرک کارشناسی یا حتی کارشناسی ارشد دارند اما بیمارستان هایی که مجوز بکارگیری گرفته اند فقط افراد دیپلم را جذب می کنند.

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

تکلیف زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا 2 هفته دیگر مشخص می شود

 وزیر آموزش و پرورش درباره آزمون استخدامی این وزارتخانه گفت: صحبت‌های مقدماتی انجام شده و امیدواریم در اواخر دی ماه برگزار شود اما تاریخ دقیق آن منوط به تأیید سازمان امور استخدامی است که فکر می‌کنم تا 2 هفته آینده مشخص شود.
به گزارش خبرگذاری کافی نت دریا سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به خبرنگار بازارکار گفت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب نیروهای جدید امسال برگزار می شود.
وی  اظهار داشت: با سه ساله شدن آموزش فنی و حرفه‌ای در دوره متوسطه دوم نیاز ما به نیروی انسانی در بخش هنرآموز و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بیشتر خواهد شد.
وی ادامه داد: البته سعی می‌کنیم در کنار خروجی‌های نیروی انسانی که در 4 سال آینده تعداد قابل توجهی از همکاران ما شرایط بازنشستگی پیدا می‌کنند، نیروها را تأمین کنیم.
بطحایی افزود: این مشکل بازنشستگی در کنار وجود نیاز به نیروی انسانی در طی یک برنامه جامع نیروی انسانی در دست تهیه است و اگر ظرفیت فعلی دانشگاه شهید رجایی توانایی تأمین این نیرو را نداشته باشد با تفاهم‌نامه این دانشگاه با دانشگاه‌هایی که در این خصوص امکانات دارند، همکاری می‌کنیم که در برنامه‌ها پیش‌بینی شده است.
وی یادآور شد: اگر این ظرفیت وجود نداشت دانشگاه شهید رجایی با سایر دانشگاه‌هایی که در حوزه‌های آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ویژه دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای قرارداد دارد، تفاهم‌نامه‌ای منعقد کنیم تا به صورت کوتاه مدت بتوانیم این کمبود نیرو را جبران کنیم.
وزیر آموزش و پرورش در خصوص کمبود نیرو با سه ساله شدن هنرستان‌ها، خاطرنشان کرد: این کمبود نیرو به تدریج یک شیب نسبتاً زیادی در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای پیدا خواهد کرد که به ویژه در بین دانش‌آموزان پسر این کمبود مورد توجه است اما امیدواریم با اجرای تفاهم‌نامه مذکور در استفاده از ظرفیت سایر دانشگاه‌هایی که در حوزه تربیت معلم فنی و حرفه‌ای دارای تجربه هستند از آن استفاده مطلوب را داشته باشیم. 
وزیر آموزش و پرورش در خصوص برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش بیان داشت: صحبت‌های مقدماتی انجام گرفته است و امیدواریم این ‌آزمون در اواخر دی ماه برگزار شود اما تاریخ دقیق آن منوط به تأیید سازمان امور استخدامی است که فکر می‌کنم تا دو هفته آینده مشخص شود.
بطحایی در خصوص تعداد جذب نیرو در این آزمون متذکر شد: مذاکراتی با سازمان امور استخدامی داشته‌ایم؛ اختلاف‌نظری بین آموزش و پرورش و امور استخدامی که این کمبود در 4 سال آینده چه میزان است، وجود دارد که باید به توافق برسیم تا به یک عدد ثابت رسیده و بر اساس ‌آن آزمون برگزار شود.
وی در پاسخ به پرسش فارس در خصوص رتبه‌بندی معلمان، افزود: درباره رتبه‌بندی بر اساس تکلیف قانون برنامه ششم یک انطباق و همبستگی بین نظام پرداخت‌ها و رتبه‌بندی باید ایجاد شود که در قالب یک لایحه باید به تأیید مجلس برسد و در این خصوص در حال کار هستیم.
وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: در متن قانون یک اشاره‌ای شده است اما سقف بودجه‌های سنواتی دست مرا در این خصوص و انتظاراتی که از رتبه‌بندی داریم، بسته است.
بطحایی گفت: فکر می‌کنم برای امسال و آغاز اجرای طرح، مشکلات کمتری داشته باشد اما در آینده مشکلات ما جدی‌تر می‌شود و باید بتوانیم در لایحه بودجه سال آینده این پیش‌بینی را داشته باشیم.
وی در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی و قراردادی گفت: سیاست دولت برای آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها یکسان است ضمن اینکه در حال حاضر حدود 12 هزار نیروی قراردادی داریم که امیدواریم بتوانیم موافقت دولت را برای تبدیل وضعیت جذب کنیم و نیروهای پیمانی را رسمی، و قراردادی‌ها، پیمانی شوند و اما اینکه امروز پاسخ صریحی همکاران از من دریافت کنند، پاسخی نمی‌دهم و در حال پیگیری موضوع هستم.
* تکلیف به استفاده از کتب کمک درسی ممنوع است
وزیر آموزش و پرورش در خصوص کتب کمک درسی و رواج تست‌زنی در بین دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: این واقعیت تلخی است که در آموزش و پرورش وجود دارد و صادقانه می‌گویم که تاکنون نتوانستیم این مشکل را حل کنیم و متأسفانه آزمون‌های تستی و آماده کردن دانش‌آموزان برای کنکور که باید از متوسطه دوم شروع شود در برخی مواقع به دوره ابتدایی کشیده است.
بطحایی تصریح کرد: بخشی از این تقصیر مربوط به آموزش و پرورش است یعنی وقتی برای برخی مدارس آزمون ورودی برگزار می‌کنیم و ظرفیت آنها پاسخگوی متقاضیان نیست چنین مشکلاتی ایجاد می‌شود.
وی تأکید کرد: کتاب‌های کمک درسی اگر به عنوان شرط لازم قلمداد شود و از سوی همکاران تکلیف شود تا از کتاب‌های کمک درسی استفاده کنند، ممنوعیت وجود دارد و از همکاران درخواست دارم به این تکلیف قانونی مقید باشند و به هیچ عنوان هیچ دانش‌آموزی نباید مجبور به استفاده از کتاب‌های کمک درسی باشد و کتاب خاصی را تهیه کند. 
وزیر آموزش و پرورش گفت: البته اگر دانش‌آموز و اولیا خود خواسته باشند کتاب کمک درسی که معلم به آنها پیشنهاد می‌دهد، استفاده کنند منعی وجود ندارد اما تکلیف به استفاده از کتب کمک درسی ممنوع است.
بطحایی در پاسخ به پرسش دیگری  در خصوص «طرح این موضوع از سوی یکی از مسئولان آموزش و پرورش مبنی بر وجود ده‌ها هزار نفر نیروی انسانی در این وزارتخانه که بدون انجام فعالیتی حقوق می‌گیرند»، تأکید کرد: این موضوع را باید از خود این فرد بپرسید البته ممکن است در سازمان نیروی انسانی ما پرت نیرویی وجود داشته باشد اما اینکه در بخش‌های اداری ده‌ها هزار نفر باشند که حقوق بگیرند و کاری را انجام ندهند بنده شدیداً این موضوع را تکذیب کرده و ادعای این فرد را رد می‌کنم.

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

50درصد اشتغال طرح کارورزی کهگیلویه وبویراحمد مربوط به بخش صنعت است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از راه‌اندازی سامانه کارورزی ویژه‌ی ثبت‌نام کارجویان دانشگاهی برای اشتغال آن‌ها در قالب طرح کارورزی خبر داد و گفت: 50درصد سهم اشتغال این طرح مربوط به حوزه صنعت است.
به گزارش خبرگذاری کافی نت دریا، بر اساس اعلام اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد سهم طرح کارورزی در استان 2 هزار و 225 نفر تعیین شده است.
بر اساس اعلام سازمان برنامه و بودجه استان تاکنون سه برابر ظرفیت سهمیه اشتغال این طرح معادل 6 هزار و 400 دانش اموخته دانشگاهی در استان و از طریق دستگاه های مختلف اجرایی نام نویسی کرده اند.
داریوش دیودیده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تشریح برخی جزئیات طرح کارورزی اظهار داشت: این طرح باهدف افزایش اشتغال پذیری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از طریق آموزش مهارت در محیط کسب‌وکار تحت عنوان کارورزی آغازشده است.
وی افزود: این طرح هم به نفع دانش‌آموختگان دانشگاهی و هم به سود بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی استان است.
این مسئول عنوان کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد با تعداد فراوان فارغ‌التحصیلان روبروست که مهارت‌های موردنیاز بازار کار را فرانگرفته‌اند و برخی آموزش‌های نظری را در محیط کلاس درس گذرانده‌اند به همین دلیل فقدان مهارت‌های موردنیاز در متقاضیان کار را می‌توان از دیگر عوامل دخیل در مسئله کاهش اشتغال دانست.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هدف اصلی این طرح بعد از جذب فارغ‌التحصیلان بیکار را آماده‌سازی آن‌ها برای بازار کار دانست و افزود: بعد از اتمام دوره مهارت‌های لازم، شرایط بهتری برای اشتغال دارند و درواقع در اولویت جذب هستند.
وی اظهار داشت: پذیرفته‌شدگان بعد از آغاز به کار، حداقل یک‌سوم حقوق مصوب وزارت کار را دریافت می‌کنند و کارفرمایان نیز از معافیت دوساله برای پرداخت حق بیمه آن‌ها برخوردارند.
مطابق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 استان کهگیلویه با 11 پله صعود در زمینه بیکاری در میان استان‌ها به رتبه 20 رسید و به این ترتیب نرخ بیکاری استان از 17.7 درصد به 12.95 درصد رسید.
براساس آخرین برآورد آماری، تعداد دانش آموختگان دانشگاهی بیکار در این استان 15 هزار و 654 نفر است.
تعداد فارغ‌التحصیلان شاغل در این استان 37 هزار و 331 نفر و تعداد جوانان بیکار سنین 15 تا 24 سال نیز 6 هزار و 306 نفر است.
براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 713 هزار نفر است.
کهگیلویه و بویراحمد با یک درصد مساحت و یک درصد جمعیت کشور دارای هشت شهرستان، 17 شهر و یک هزار و 676 روستای دارای سکنه است.

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 

مشخصات فایل نام فایل: دین و زندگی دهم نوع فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید یا صفحه: 390 پاورپوینت به صورت کاملا تفکیک شده ، درس به درس طبقه بندی واقعی و منحصر به فرد ...
مشخصات فایل نام فایل: زبان فارسی دهم نوع فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید یا صفحه: 90 پاورپوینت به صورت کاملا تفکیک شده ، درس به درس طبقه بندی واقعی و منحصر به فرد ...
اين فايل حاوي مطالعه تاریخچه آسانسور مي باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 37 اسلايد در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دانلود نماييد. فهرستتاریخچه آسانسورتعریف آسانسور انواع آسانسورآسانسور هیدرولیکیویژگی آسان سورهای هیدرولیکاجزاء آسانسورانواع ضربه گیرسیستم های فراخوانی آسانسورسطح مفید کابینموتور خانه کنترل کننده مکانیکی سرعت(گاو رنر)طراحی و آماده سازی محل آسانسورنحوه جانمايي آسانسور بر اساس تعداد کابین سا ...
اين فايل حاوي مطالعه بررسی موزه کیاسما مي باشد که به صورت فرمت PowerPoint در49 اسلايد در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دانلود نماييد. فهرستبررسی موزه کیاسماKnut Hamsun Museum Hamaröy, Norway Bellevue Art Museum Bellevue, Washington Beijing Looped Hybrid Beijing, China نقشه موقعيتسايت پلانموزه به صورت يک مرکز فرهنگیمجاورت ها و نيرو هاي سايتبررسي حجم بنادرب ورودي در کنار مجسمه مانرهايمتضاد بدنه شمالي و جنوبيمقا ...
اين فايل حاوي مطالعه پروژه نقد بنا صفاییه یزد مي باشد که به صورت فرمت PowerPoint در33 اسلايد در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دانلود نماييد. فهرستپروژه نقد بنا صفاییه یزدنمایش موقعیت زمینمشخصات زمینطبقاتشرح فضاهاتحلیل ورودیمزایای بنامعایب بنانسبت فضاهای پر و خالی بنابررسی نما تصویر محیط برنامه ...
امروزه با افزایش اطلاعات و سخت‌افزارهای ذخیره آنها و مشکلاتی که دارند حتما برای همه ما اتفاق افتاده است که داده‌های داخل هارد خود را از دست داده باشیم. داده‌هایی که در برخی اوقات ممکن است سالها برای آنها زحمت کشیده بودیم و فایل پشتیبانی هم برای آن نداشتیم. در ابتدا راه درست آن هست که از داده‌های خودمان در هارد‌ دیسک‌های اکسترنال یک پشتیبان (Back up) تهیه نماییم ولی در صورتی که مشکل برایتان پیش آمد کارآمد و دقیق:به صورت ساده و سریع می‌توانید از “اسکن سریع& ...
تحقیق فرمت فایل word تعداد صفحات 11 ایمنی و بهداشت حر فه اي دراین تحقیق موارد زیر برسی مشوند : كار كردن به تنهايي به چه معناست؟ «كار كردن انفرادي» 2- اين مقاله چه گروههايي را تحت پوشش قرار مي دهد؟ 3- مثالهايي از فعاليتهاي پر خطر و كم خطر 4- براي رعايت موارد ايمني در محيطهاي كار انفرادي چه اقداماتي بايد انجام داد؟ قوانين و آئين نامه هاي مربوطه را بررسي 5- نمونه هايي از روشهاي اطلاع ...
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات نوع فایل : .pptx ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید :45 قسمتی از متن: ام اس چيست ؟ آيا ام اس درمان دارد؟ آيا همه مبتلا يان به ام اس فلج مي شوند؟ آيا ام اس كشنده است ؟.................. خانم ها بيشتر از آقايان در معرض اين بيماري هستند بطوريكه نسبت ابتلا زنان به مردان به ميزان 3-2 مي باشد. ام اس يا مالتيپل اسكلروسيس به نوعي بيماري اتو ايميون سيستم عصبي مركزي يعني اعصابي كه شامل مغز و نخاع است گفته مي شود . ...
این محصول در قالب پاورپوینت (power point) و قابل ویرایش در 44 اسلاید تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این پاورپوینت و اطمینان از خرید، مطالب چند اسلاید آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید. لینک دانلود پایین صفحه هايپوكسمي: عبارت است از كاهش ميزان اكسيژن خون شرياني هايپوكسي: زماني كه كاهش اكسيژن در سطح سلولي منجر به كاهش اكسيژناسيون بافتي گردد اندازه گيري هايپوكسي نسوج غير ممكن است ولي مي توان ميزان اكسيژن خون شرياني را سنجيد ...
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات نوع فایل : .pptx ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید :51 قسمتی از متن: فهرست مطالب o خطرات تهدیدكننده وب o روشهای مختلف تام ی ن امنیت وب o SSL o TLS o SET خطرات تهد ی دكننده وب o با توجه به سادگی و گستردگی استفاده از مرورگرها و خدمات وب و راه اندازی سرورها ، امنیت وب از پیچ ی دگی بالایی برخوردار است. o o نمونه ای از خطرات متداول: n حمله به وب سرورها n تهدید اعتبار برنامه های تجاری ...
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات نوع فایل : .pptx ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید :64 قسمتی از متن: فهرست مطالب بخش 1 :انسان و ایمان بخش 2 :وجود خدا بخش 3 :صفات خدا بخش 4 :مسئله شر بخش 5 :توحید و شرک بخش 6 :معاد و جاودانگی انسان فصل اول & ...
تعاريف و ويژگي‌هاي بنيادي توابع مثلثاتي تعداد صفحات : 27 صفحه فرمت : word ( قابل ویرایش ) برای خرید و دانلود به انتهای متن مراجعه کنید. قسمتی از متن : تعاريف و ويژگي‌هاي بنيادي توابع مثلثاتي اندازه كمان بر حسب راديان، دايره مثلثاتي دانش‌آموزان اولين چيزي را كه در مطالعه توابع مثلثاتي بايد بخاطر داشته باشند اين است كه شناسه‌هاي (متغيرهاي) اين توابع عبارت از اعداد حقيقي هستند. بررسي عباراتي ن ...
فایل آنبریک و ترمیم بوت گوشی هواوی y625-u32 با پردازنده کوالکام بدون باکس بهمراه دانلودر مخصوص کاملا تست شده این فایل فول فلش بوده و مشکل سریال وتماس را حل میکند مناسب برای زمانی که شما هارد گوشی را تعویض کرده باشید(دیگر نیازی به رایت سریال نمیباشد) حتی با این فایل میتونید هارد خام را روی گوشی بزنید بعد این فایل رو رایت کنید و گوشی بالا بیاد بعد از پرداخت لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار میگیرد ...
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات نوع فایل : .pptx ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید :40 قسمتی از متن: — مردم چرا و چطور و براي چه كار مي كنند ؟ — چرا بعضي ها از كارشان راضيند و چرا بعضي ها نه؟ — ايا رضايت موضوعي مربوط به كار است يا شخصي ؟ — رضايت و نارضايتي چه شكلي دارد و چطور خود را نشان مي دهند؟ — آيا رضايت و نارضايتي حد و ميزان دارد؟ — اشتباهات رايج سازمانها/ مديريتها در راضي نگاه داشتن كارمندانشان چي ...
این محصول در قالب پاورپوینت (power point) و قابل ویرایش در 147 اسلاید تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این پاورپوینت و اطمینان از خرید، مطالب چند اسلاید آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید. لینک دانلود پایین صفحه فهرست مطالب (1مفاهیم کلی • تعریف نقشه برداری • تقسیمات نقشه برداری • انواع نقشه برداری • نقشه ...
در این مجموعه تمامی مراحل برنامه نویسی سی ان سی برای فرزکاری یک قطعه در 13 ویدئو آموزش داده شده است. در این آموزش از پلاگین HsmWorks نرم‌افزار سالیدورک استفاده شده است. این پلاگین قابلیت‌ها و مزایای زیادی نسبت به سایر نرم‌افزارهای شبیه‌سازی سی ان سی همچون پاورمیل و مسترکم دارد که شاید مهم‌ترین آن، سادگی یادگیری و برتری گرافیکی آن باشد. در این مجموعه کلیه مراحل فرزکاری یک قطعه نسبتاً پیچیده (تعریف قطعه خام، کف تراشی، دور تراشی، سوراخ‌کاری، حفره تراشی، پخ‌زنی ...
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات نوع فایل : .pptx ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید :16 قسمتی از متن: چرخ دنده ها : از اجزای اصلی انتقال قدرت درماشین ها هستند؛ برای انتقال حرکت و تغییر سرعت دورانی و گشتاور مورد استفاده قرار می گیرند؛ کار آنها بر اساس درگیری و غلتش می باشد (اصطکاک حرکت غلتشی کمتراز اصطکاک حرکت لغزشی است). انواع چرخ دنده 1- چرخ دنده های ساده 2- چرخ دنده های ساده داخلی 3- چرخ دنده های مارپیچی 4-چرخ دند ...
این محصول در قالب پاورپوینت (power point) و قابل ویرایش در 71 اسلاید تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این پاورپوینت و اطمینان از خرید، مطالب چند اسلاید آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید. لینک دانلود پایین صفحه ملاحظاتی در باره منابع طبي و تجديد نشر آنها سابقه : • نقش تجديد نشر منابع در پيشبرد اهداف رويکرد نوين به طب سنتی • تصحيح نسخ و ترجمه آنها • افزايش منابع و دسترسی علاقمندان در کتاب ...
تمیز کننده و براق کننده با روغن های طبیعی و گیاهی موجود در فرمولاسیون خود چرم طبیعی را تغذیه ، محافظت و زنده و نو می کند. فرمول حاضر در یک صفحه و با فرما پی دی اف قرار گرفته شده است ...
این محصول در قالب پاورپوینت (power point) و قابل ویرایش در 106 اسلاید تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این پاورپوینت و اطمینان از خرید، مطالب چند اسلاید آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید. لینک دانلود پایین صفحه مفاهیم و اصول اساسی حفاظت در ب رابر اشعه •تعریف پرتوهای یونساز •اثرات بیولوژیکی پرتوهای یونساز •هدف حفاظت در برابر اشعه •چگونگی دستیابی به هدف •قانون حفاظت در برابر اشعه ایران &bul ...
این محصول در قالب پاورپوینت (power point) و قابل ویرایش در 26 اسلاید تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این پاورپوینت و اطمینان از خرید، مطالب چند اسلاید آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید. لینک دانلود پایین صفحه شاخه‌ها •ترموشیمی •الکتروشیمی •سینتیک شیمیایی •شیمی سطح •شیمی کوانتوم شیمی فیزیک شیمی فیزیک شاخه ای از دانش شیمی می باشد که در آن، از قواعد و قوانین فیزیکی، برای حل مسائل شیمی است ...
این محصول در قالب پاورپوینت (power point) و قابل ویرایش در 17 اسلاید تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این پاورپوینت و اطمینان از خرید، مطالب چند اسلاید آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید. لینک دانلود پایین صفحه معاهدات بین المللی (1883) قرارداد پاريس براي محافظت و حمايت از مالکيت صنعتي (1886) قرارداد برن براي محافظت و حمايت از حق انحصاري اثر (1891) قرارداد مادريد و اصلاحات آن: محافظت از مالکيت صنعتي و ثبت بين المللي علائ ...
مقاله فیزیک هسته ای تعداد صفحات : 18 صفحه فرمت : word ( قابل ویرایش ) برای خرید و دانلود به انتهای متن مراجعه کنید. قسمتی از متن : فهرست مطالب چکیده ساختار هسته فیزیک هسته ای چیست؟ اتمهای ناپایدار واپاشی رادیو اکتیو تابش های طبیعی خطرناک شکافت هسته ای شکافت القا شده اثرات ایزوتوپها کند کننده ها کاهش جذب نوترون بدون شکافت با جداسازی ایزوتوپ ها کنترل، تسلیحات یا انرژی منابع چکیده : برای برر ...
شنبه 15 مهر 1396برچسب: تست , :: 11:47 :: نويسنده : محمد صالحياني مطلق

 با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

11 هزار و 500 نفر امسال در وزارت بهداشت استخدام می شوند

 

مدیر کل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی مجوز استخدام 11 هزار و 500 نفر نیروی تخصصصی را در وزارت بهداشت صادر کرده و آزمون استخدامی آن آذر امسال برگزار می شود.
احمد ماهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سلامت ایرنا افزود: وزارت بهداشت با کمبود شدید نیرو به خصوص در رسته های بالینی و تخصصی مانند پزشکی، پرستاری، مامایی و کادر بیمارستانی مواجه است، بر این اساس درخواست استخدام نیرو و جبران این کمبود را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال کردیم و سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز مراکز تازه تاسیس،مجوز استخدام جدیدی را در سال 96 برای وزارت بهداشت صادر کرد.
وی گفت: بر اساس این مجوز امسال 10 هزار نفر نیرو به صورت پیمانی و 1500 نفر نیروی قراردادی در رسته های مختلف مورد نیاز دانشگاه های علوم پزشکی به خصوص رسته های بالینی مانند پرستار، پزشک، ماما در دانشگاه های علوم پزشکی استخدام می شوند.
مدیر کل منابع انسانی وزارت بهداشت افزود: آزمون استخدامی وزارت بهداشت را سازمان سنجش برگزار می کند. هماهنگی ها برای نحوه برگزاری آزمون با این سازمان در حال انجام است و به زودی فراخوان استخدام به صورت دانشگاهی از سوی هر یک از دانشگاه های علوم پزشکی اعلام می شود.
وی گفت: اینکه چه تعداد از نیروی های استخدامی جدید پرستار، پزشک یا ماما هستند هنوز مشخص نیست، زیرا هر یک از دانشگاه های علوم پزشکی با توجه به بیمارستان ها و مراکز بهداشتی جدید خود نیازمندی های خود را به نیروی انسانی در رسته های تخصصی به وزارت بهداشت اعلام می کنند و بر اساس آن سهمیه هر دانشگاه در هر رشته مشخص می شود.
ماهی افزود: سال گذشته نیز 16 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی در رسته های مختلف تخصصی مورد نیاز وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی در این وزارتخانه استخدام شدند.

 

 

 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

 

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

 

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 

 

 

 

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود مدرن ترين نرم افزار،موبايل،��ايانه،بازي،كل يپ و.... و آدرس salehie.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.